loading...
music
DANIYAL بازدید : 14 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)
دانلود آهنگ فوق العاده زیبای مازیار فلاحی با نام جاودانگی

این آهنگ تیتراژ پایانی سریال جاودانگی میباشد.

| به درخواست کاربران |

متن آهنگ مازیار فلاحی با نام جاودانگی :

قطره بارون دلم خلوت زندون دلم

لیلای بی دریای من گریه مجنون دلم

ابر کبود من تویی بود و نبود من توی

مهر سجود من تویی وای به روزگار من

هوا تویی نفس تویی لحظه پیش.و پس تویی

عاشق در قفس منم ای دل بی قرار من

گریه منم ابر تویی درد منم صبر تویی

بارش بی وقفه منم ای دل بی قرار من♫♫♫♫♫♫

آهنگ فوق العاده زیبای مازیار فلاحی با نام جاودانگی

♫♫♫♫♫♫

هدهد من خدای من هم دم با وفای من

خبر ببر به عشق من خدای من

عاشق دیدار منم محو ÷دیدار تویی

خسته و بیمار منم عشق تویی یار تویی

MP3 – 128

Maziyar Fallahi – Javdanegi

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت موزیک خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را در این سایت بگذرانید. مدیریت:دانیال خلجی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از کیفیت آهنگ ها رضایت دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 622
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 575
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 630
  • بازدید ماه : 797
  • بازدید سال : 2,062
  • بازدید کلی : 24,443
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت



    ساعت فلش

    
  • انجمن
  • پیچک

    نمایش وضعیت در یاهو

    
  • انجمن
  • نمایشگر آمار آلکسا