loading...
music
DANIYAL بازدید : 21 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

% دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام با من قدم بزن + متن اهنگ

متن اهنگ با من قدم بزن مهران آتش :

با من قدم بزن حالا که با منی

حالا که بغضی ام , حالا که سهممی

با من قدم بزن می لرزه دست و پام

بی تو کجا برم , بی تو کجا بیام

دست منو بگیر , کنار من بشین

من عاشق تو ام حالا منو ببین

حال منو ببین

از دلهره نگو , از خستگی پُرم

بی تو می شینمو و روزا رو میشمورم

هر جا بری میام , دل گرم و بی قرار

بی من سفر نرو , تنهام دیگه نذار

تو با منی هنوز , عطر تو با منه

فردا داره به ما لبخند میزنه

………. مهران آتش ………

هر جا بری میام , دل گرم و بی قرار

بی من سفر نرو , تنهام دیگه نذار

تو با منی هنوز , عطر تو با منه

فردا داره به ما لبخند میزنه

………. مهران آتش ………

بی تو برای من فردا پر از غمه

بی تو هوا پسه , دنیا جهنمه

دست منو بگیر , تو اوج اضطراب

بازم منو ببر , با بوسه ای بخواب

با من قدم بزن تو این پیاده رو

من عاشقت شدم از پیش من نرو

هر جا بری میام , دل گرم و بی قرار

بی من سفر نرو , تنهام دیگه نذار

تو با منی هنوز , عطر تو با منه

فردا داره به ما لبخند میزنه

………. مهران آتش ………

هر جا بری میام , دل گرم و بی قرار

بی من سفر نرو , تنهام دیگه نذار

تو با منی هنوز , عطر تو با منه

  اهنگ 320 دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320فردا داره به ما لبخند میزنه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت موزیک خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را در این سایت بگذرانید. مدیریت:دانیال خلجی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از کیفیت آهنگ ها رضایت دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 622
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 379
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 434
  • بازدید ماه : 601
  • بازدید سال : 1,866
  • بازدید کلی : 24,247
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت



    ساعت فلش

    
  • انجمن
  • پیچک

    نمایش وضعیت در یاهو

    
  • انجمن
  • نمایشگر آمار آلکسا